گروه تلگرام

لینک بهترین گروههای تلگرام

گروه تلگرام

لینک بهترین گروههای تلگرام

  • ۰
  • ۰

گروه بوشهریها

بوشهریای عزیز سلام.... هوای بندر چطوره ؟ قبل از اینکه بخام گروه بوشهریا رو بهتون معرفی کنم باید بگم که من خیلی شهر شما رو دوست دارم و برا همین میخام در اینجا از مهمانوازی شما تشکر کنم.

و اما من یک لینک گروه رو در کانال لینکدونی پیدا کردم به نام گروه بوشهر و آبادان و لینک رو برای استفاده شما در اینجا قرار میدم.

https://telegram.me/joinchat/G3sLZVGR4OJjEPrCjfKyTA

  • ۹۷/۰۲/۲۹
  • مریم موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی